niedziela, 5 kwietnia 2020

Zmuszona, by zabić

Autor : Rachel Abbott
Tytuł : Zmuszona, by zabić
Wydawnictwo : Filia
Rok wydania : 2020



Nie wierzcie w żadne słowo użyte w tej powieści, bo to historia mocno zagmatwana, ale dobrze skonstruowana. Nie miałam wielkich oczekiwań, spodziewałam się lekkiego thrillera obyczajowego i fakt, taki był, ale powieść broni się ciekawą fabułą i zakończeniem, którego nie można się domyślić. Wiem, że jest to pierwszy tom z cyklu o policjantce Stephanie King, ale ten wątek, póki co jest dość niemrawy i nawet niezrozumiały. Za to sceny w sądzie sprawiły mi największą przyjemność. 
Powieść wciąga, a swobodny styl autorki jest bardzo "czytliwy". Całość bardzo mi się podobała i teraz z chęcią sięgnę po wcześniejsze książki autorstwa Rachel Abbott.


Książkę otrzymałam za punkty z portalu czytampierwszy.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz