piątek, 29 listopada 2019

Do wszystkich chłopców, których kochałam

Autor : Jenny Han
Tytuł : Do wszystkich chłopców, których kochałam
Wydawnictwo : Kobiece
Rok wydania : 2019/wznowienie




Najbardziej urocza książka ostatniego czasu! Kiedyś dawno wygrzebałam ją w koszu z książkami po 10zł, bodajże w Media Markcie. Bardzo się z niej cieszyłam, dałam przeczytać siostrze i ... no cóż, leżała sobie w najlepsze, aż do premiery filmu na Netfixie. Wiem, brzmi to okropnie. 

Jest to typowa powieść o amerykańskich nastolatkach, taka urocza, z miłością na pierwszym planie. Jednocześnie mimo bycia "typową" jest dobrze napisana, w fajnym stylu, lekko i z polotem. Pomysł oryginalny, a wykonanie przyjemne. Chociaż wiek nastoletni mam już za sobą, to bardzo mi się podobała i chętnie sięgnę po kolejne tomy. 

Książka jest dostępna za punkty na portalu czytampierwszy.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz