czwartek, 27 lutego 2020

Niepokorni. Chłopak znikąd

Autor : Anka Sangusz
Tytuł : Niepokorni. Chłopak znikąd
Wydawnictwo : Ya Czytam
Rok wydania : 2020



Pierwsza część "Dziewczyna z ogrodu" zainteresowała mnie na tyle, że musiałam sięgnąć po kontynuację. W drugim tomie poznajemy historię Kacpra, dlaczego jest taki, a nie inny, jak poradzi sobie z odpowiedzialnością, którą na siebie wziął i czy przeszłość nie wpłynie negatywnie na jego związek z Kamilą. 
Nie będę ukrywać, że druga część podobała mi się bardziej, nie wiem czy to zasługa fabuły czy tego, że bardziej odpowiada mi narracja z męskiego punktu widzenia. Na pewno styl autorki się poprawił. Nie jest to oczywiście lektura, która zajmie Wam więcej niż 2 godziny czasu, ale będą to raczej przyjemne chwile. Dla mnie były na tyle zadowalające, że z pewnością będę czekać na ciąg dalszy.
Książka jest o nastolatkach i do nastolatków skierowana. I będzie to powieść, która najbardziej spodoba się właśnie młodym, u progu dorosłości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz