niedziela, 12 stycznia 2020

Zawsze i na zawsze

Autor : Jenny Han
Tytuł : Zawsze i na zawsze
Wydawnictwo : Kobiece Young
Rok wydania : 2019



To koniec. Dotarłam do ostatniej strony, ostatniego tomu trylogii autorstwa Jenny Han. W trzeciej części sympatyczna Lara Jean musi zmierzyć się ze zmorą każdego nastolatka - trzeba zadecydować co dalej ze swoim życiem i wybrać uczelnię. Wybór może prosty, jednak czy marzenie się spełni i otrzyma informację o przyjęciu na "swój" uniwersytet? I czy Peter dostanie się w to samo miejsce?

Po troszkę słabszym drugim tomie, finalna część odzyskała poziom z początku. Jest lekko, przyjemnie i uroczo, chociaż pokazane problemy są już poważniejsze i bardziej dojrzałe. Autorka fajnie oddała atmosferę oczekiwania i stresu towarzyszących zakończeniu szkoły. Jednak aspekt romantyczny nie kuleje! Po prostu jest bardziej dorosły. Według mnie to najlepsza część, ale przecież kto zna Larę Jean nie odpuści sobie tego tomu. 

Książkę odebrałam za punkty z portalu czytampierwszy.pl 

1 komentarz:

  1. Nie czytałam tej serii, chociaż mam zamiar. Słyszałam o niej wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń