niedziela, 26 stycznia 2020

Klub fanek W. M. Oliwia

Autor : Majka Milejko
Tytuł : Klub fanek W.M. Oliwia
Wydawnictwo : Ya Czytam
Rok wydania : 2019



Nastolatki mają to do siebie, że żyją trochę w takim własnym świecie. W świecie wypełnionym niezrozumieniem, niechecią do nauki i... byciem fanem. I tak samo jest w przypadku głównych bohaterek tej powieści. Dziewczyny zajmują się wzdychaniem do odtwórcy głównej roli w (podobno) kultowym serialu. Szkoda tylko, że autorka pokusiła się o takie prawie dorosłe nastolatki, niestety zgrzytało mi to od samego początku, bo zachowanie dziewczyn wyglądało na takie 14, może 15 lat. I do takiej grupy wiekowej powieść jest skierowana. Ja jestem ewidentnie za stara, bo i język, i problemy wydawały mi się dość infantylne. Może gdyby podejść do tej historii obiektywnie, więcej by zyskała, jednak ja nie dałam się jej porwać.

Książkę wymieniłam za punkty z portalu Czytampierwszy.pl

1 komentarz:

  1. Nastolatki mają swój świat i ciężko go czasami zrozumieć. Może dla relaksu te książkę przeczytam
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń