środa, 8 stycznia 2020

PS. Wciąż Cię kocham

Autor : Jenny Han
Tytuł : PS. Wciąż Cię kocham
Wydawnictwo : Kobiece Young
Rok wydania : 2019



Seria "O chłopcach" to idealna propozycja, by spędzić przyjemnie wieczór. Pierwsza część bardzo mi się podobała, jednak kolejna trochę mnie zawiodła...
Powieść to kontynuacja, bezpośrednio następująca po wydarzeniach z pierwszego tomu. Lubię ten zabieg, w szczególności gdy mamy możliwość czytania wszystkich części jedna po drugiej. Jednak w tym wypadku zadziałało to na niekorzyść, ponieważ mamy dość duży kontrast pomiędzy tomami. Pierwsza część - lekka, urocza, ale z pomysłem na fabułę. Druga, równie urocza i lekka, jednak sprawiająca jedynie wrażenie takiego spójnika przed trzecią częścią. Jak dla mnie trochę tu za mało rozwijającej się akcji i całość trąca "typowością" amerykańskich młodzieżówek. Jednak z chęcią sięgnę po zakończenie tej trylogii. 

Książkę odebrałam za punkty z portalu czytampierwszy.pl

2 komentarze:

  1. Koniecznie ta pozycja musi znaleźć się w mojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam trzecia część tej książki i mi sie podobała. Muszę nadrobić pozostałe dwie.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń