środa, 11 marca 2020

Trzynaście

Autor : Steve Cavanagh
Tytuł : Trzynaście
Wydawnictwo : Albatros
Rok wydania : 2020



Steve Cavanagh znowu mnie zmieszał i bardzo bym sobie życzyła, żeby to zmieszanie było pozytywne, ale tak trochę wyszło, jak wyszło.

Zacznę od tego, że jest to już czwarta część o przygodach Eddiego Flyna, ale ja miałam okazję spotkać tego pana po raz pierwszy. Nieznajomość wcześniejszych tomów w niczym nie przeszkadza, przynajmniej ja uważam, że wszystko zrozumiałam. Powieść to kryminał prawniczy, w którym autor musiał mocno namieszać. I z jednej strony książka mocno wciąga, fajnie się czyta, ale zabrakło między nami chemii. Może to wina tego, że średnio odnajduję się w tematyce prawniczej i po cichu liczyłam, że styl autora wynagrodzi mi moje braki. 

Moja ocena jest mocno zmieszana, bo całość podobała mi się, ale chyba oczekiwałam czegoś mocniejszego. Jednak nie żałuję czasu spędzonego z Eddiem i uważam, że każdy musi sam ocenić co myśli o tym panu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz