czwartek, 19 marca 2020

Przejdź przez wodę, krocz przez ogień

Autor : Christian Unge
Tytuł : Przejdź przez wodę, krocz przez                       ogień
Wydawnictwo : Wielka Litera
Rok wydania : 2020



Podobała mi się! Nie często czytam thrillery medyczne, jakoś mnie do nich nie ciągnie, ale teraz będę musieć przemyśleć moją postawę. Autor dobrze pisze, styl bardzo przypadł mi do gustu, a kartki przewracały się same, chociaż książka nie należy do tych cienkich. Oprócz wątków medycznych, mamy też problemy rodzinne, powiązania mafijne, a wszystko to składa się w spójną całość. Początek może być trochę trudny, przez mnogość bohaterów, jednak warto się chwilę pomęczyć. Powieść bardzo godna uwagii, w szczególności, że jest to pierwsza cześć trylogii. Będę mocno czekać na kontynuację. 

Książkę otrzymałam za punkty z portalu Czytampierwszy.pl

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za thrillerami medycznymi ale skoro polecasz to z chęcią się skuszę :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń